Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Τι συμβαίνει με τις μπουτίκ της ΑΕΚ ;;;

Σήμερα το πρωί επικοινώνησα τηλεφωνικώς  με την μπουτίκ της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια για να ρωτήσω για τις νέες εμφανίσεις της ΑΕΚ αλλά και για καινούργιο υλικό όπως φορμες , μπουφάν κ.α.. καθώς μαζεύω τις επίσημες εμφανίσεις της ΑΕΚ από το 1992...  Η κοπέλα μου απάντησε ότι δεν υπάρχουν οι νέες εμφανίσεις της ΑΕΚ όχι γιατί είχαν εξαντληθεί αλλά γιατί δεν παρέλαβαν ούτε θα παραλάβουν καθόλου υλικό και με παρέπεμψε στην μπουτίκ της PUMA.

Μάλιστα, δηλάδη τι πουλάνε στην επίσημη μπουτίκ της ΑEK;; Τυρόπιτες ή άλλων ομάδων μπλούζες. Δεν ενδιαφέρει την ΠΑΕ να έχει έσοδα;;;. Αφού έκλεισα το τηλέφωνο και έψαξα να βρω το τηλέφωνο της PUMA ( o nonοs μου είχε στείλει σχετικό Mail ότι εκεί θα έχουν επίσημες εμφανίσεις γι αυτό και το ψάχνω) στην Νέα Φιλαδέλφεια , επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι υπάρχει όλο το υλικό της ΑΕΚ προς πώληση από φανέλες , φόρμες μέχρι και διάφορα αλλά μικροπράγματα.
Χάρηκα και γω και της ζήτησα πληροφορίες για το πώς θα παραγγείλω. Αμ δε φιλαράκια μου καλά. Δεν ήξερε κανείς να μου πει πως θα την παραγγείλω μιας και της είπα ότι είμαι από επαρχία και δεν μπορώ να κατέβω ΑΘΗΝΑ. Ρώτησα αν γίνεται με αντικαταβολή , δεν το ήξεραν. Ρώτησα να υπάρχει κατάλογος με όλα τα προϊόντα επίσης δεν το ήξερε αλλά μάλλον μου είπε δεν υπάρχει. Μάλλον θα πρέπει να κατέβουμε όλοι ΑΘΗΝΑ από επαρχία γιατί Μονό από το κατάστημα γίνεται. Μου κράτησε το τηλέφωνο να με πάρει ο προϊστάμενος αύριο 27/11 να μου λύσει το πρόβλημα. Κάτι είναι και αυτό προς το παρόν. Αν με παρει. Αν δε σας καλέσουμε μου είπε , ξανά πάρτε μας.
Κατά τα άλλα εκεί στην ΠΑΕ...."ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ"

2 σχόλια: