Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Επίθεση Μεϊμαράκη στον Κούλη

«Βγήκαν» για τα καλά τα μαχαίρια στη ΝΔ χριστουγεννιάτικα και εν όψει του β’ γύρου, αφού απόψε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης εξαπέλυσε ολομέτωπη επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Μάλιστα, στη συνέντευξή του στο κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΣΚΑΪ δε δίστασε να χρησιμοποιήσει «βαριές» κουβέντες, που δύσκολα μαζεύονται, αφού φάνηκε κάποια στιγμή πως ήθελε τόσα πολλά να πει, που παραλίγο να ξεφύγει!

Ο «Βαγγέλας» είπε μεταξύ άλλων για τον Μητσοτάκη, πως είναι «πιστός υπηρέτης του Μνημονίου», «απέλυσε καθαρίστριες», «θεωρεί τις απολύσεις μεταρρυθμίσεις», «έγινε βουλευτής λόγω του ονόματός του» και άλλα πολλά…!

Ο Μεϊμαράκης τόνισε επίσης πως «δεν είναι δυνατό να με κατηγορεί γιος πρώην πρωθυπουργού για βαρωνίες». «Κάρφωσε» πάλι τον Μητσοτάκη, λέγοντας πως ο ίδιος δεν ήταν στην προηγούμενη ηγετική ομάδα του κόμματος που κυβέρνησε, ενώ επεσήμανε πως «δεν είναι μεταρρύθμιση οι απολύσεις στο δημόσιο και οι απολύσεις των καθαριστριών».

«Εγώ είμαι ο κ. Μεϊμαράκης, δεν είμαι ο κ. Καραμανλής. Και ο Κυριάκος είναι ο Κυριάκος και είναι γιος του πρώην πρωθυπουργού. Είναι δυνατό να λέει ο Μητσοτάκης ότι εγώ αναβιώνω την τεχνητή διαμάχη «Καραμανλής ή Μητσοτάκης»; Εγώ όταν ο πατέρας του ήταν πρόεδρος του κόμματος, συνεργάστηκα πολύ μαζί του. Έγινα βουλευτής του, υφυπουργός του, υπηρέτησα τις αρχές του κόμματος ως στρατιώτης», υποστήριξε ο Μεϊμαράκης.

Οξύνοντας την επίθεσή του κατά του Κυριάκου, είπε: «Από την άλλη, ο κ. Μητσοτάκης, εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής λόγω του ονόματος του πατέρα του. Δεν είναι δυνατό ο γιος του πρώην πρωθυπουργού να με κατηγορεί εμένα για βαρωνίες. Εγώ δεν λέγομαι ούτε Καραμανλής, ούτε έχω καμία σχέση με βαρωνίες. Και θεωρώ προσβολή προς το πρόσωπό μου να με κατηγορούν για αυτό ακριβώς το πράγμα».

«Δεν μπορεί να μιλάει για βαρωνίες ο γιος του πρώην πρωθυπουργού, με όλο τον σεβασμό στον επίτιμο πρόεδρο. Και εάν δεν ήταν υποψήφιος ο Κυριάκος, εμένα θα ψήφιζε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης», δήλωσε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ.

Παράλληλα, επιχειρηματολόγησε κατά του «νέου», με το οποίο πλασάρει την υποψηφιότητά του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας «καυστικά»: «Είναι ρατσιστικό, τεχνητό δίλημμα το ηλικιακό, το νέο ή παλιό. Εδώ πρέπει να ανανεώσουμε τις δομές, πρέπει να καταθέσουμε προτάσεις. Γιατί μεταρρύθμιση δεν είναι οι απολύσεις στον δημόσιο τομέα, ούτε οι περικοπές μισθών. Οι μεταρρυθμίσεις που πρότεινα τον Σεπτέμβριο είναι σοβαρές και όταν τις ανακοίνωσα δεν είδα αντιδράσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου