Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Λίγα λόγια για την χθεσινή διακοπή

Βλέποντας το χθεσινό παιχνίδι και ακούγοντας σήμερα πολλές απόψεις εκατέρωθεν σας παρουσιάζω μια διαφορετική άποψη η οποία δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από γνώμες τρίτων και όσα άκουσα

 Έχουμε και λέμε, Ξεκινά το ματς , με έναν ολυμπιακό να έχει φάει την σφαλιάρα στο ΟΑΚΑ με την πρώτη του ήττα από την ΑΕΚ κι ακολουθεί η ήττα αποκλεισμός εντός έδρας από την Αντερλεχτ. Συμπέρασμα, χαμηλό ηθικό , ξενέρωνα κτλ. Στο 10 είσαι μπροστά 1-0 και αντί να πνίξεις τον αντίπαλο και μετά το 1-0 να του τσαλακώσεις κι άλλο την ψυχολογία είσαι ανύπαρκτος αγωνιστικά. Ούτε καν στον τσαμπουκά και στο αγωνιστικό ξυλίκι.

Οπότε δεν δικαιολόγησε νa μιλάς τουλάχιστον αγωνιστικά ότι ήσουν ανώτερος έτσι ώστε μαζί με το πέναλτι να βγεις και να έχεις όλο το δίκιο με σένα. Δεν έκανες τίποτα.

Τώρα εξωαγωνιστικά. Τα ήξερες φίλε παοκτζη ότι αυτά θα συμβούν. Ήσουν υποψιασμένος και μέσα σου το περίμενες. Όχι δεν σε δικαιολογώ. Μπορεί σαν φάση να έχεις το δίκιο σου για το πέναλτι αλλά παραπάνω δεν σου δίνω δίκιο πουθενά. Και εξηγώ, Δεν μου λέτε, στην ΕΠΟ και στην Σουπερλιγδα τι ψηφίζεται φέτος στις αποφάσεις περί διαπλοκής και διαιτησίας ; Αν δεν θυμάστε ψηφίζετε ΛΕΥΚΟ. 

Φάτε λοιπόν τα σκατα σας τώρα όπως τα κάνατε. Στη θέση σας βρέθηκα εγώ εδώ και τόσα χρόνια και μάλιστα που μου έκλεψαν και πρωτάθλημα. Δεν μιλώ για διαιτησία. Να σας θυμίσω και το άλλο, εσείς δεν ήσασταν που λέγατε να διαλυθεί η ΑΕΚ να πέσει κατηγορία να βγούμε εμείς ενισχυμένοι η τρίτη δύναμη του ποδοσφαίρου? Εσείς δεν λέγατε Κούλα και Κούλα φτιάξε ομάδα και μετά να μιλάς. Εσείς δεν είστε αυτοί που μέχρι και σήμερα μας βάζετε στο ίδιο καζάνι με γαύρο και βάζελο περί διαιτησίας; Μήπως να ξεχάσω τι έγινε στο πρώτο ματς στο πρωτάθλημα για το πέναλτι που δεν μας έδωσε. ;

Να σας θυμίσω ότι πριν μερικά χρόνια στην τουμπα στο κύπελλο κέρδιζα 0-1 με Δελλα κάνατε επεισόδια διακόπηκε το ματς και αντί να φύγω και να μη βγω όπως έγινε χθες να σας τελειώσω βγήκα και συνέχισα το ματς για να μην τιμωρηθείτε;; Παρ αυτά με βαζετε στο ίδιο καζάνι.

Οπότε εγώ τώρα γιατί να είμαι μαζί μας. Γιατί να μην ευχηθώ να σας αφαιρέσουν βαθμούς και να παίζεται χωρίς κόσμο αλλά και να διαλυθείτε; 

Yπάρχει μια διαφορά σε όλα αυτά, ΕΓΩ έχω δει μπάλα και ξέρω μπάλα ενώ εσείς δεν ξέρετε από μπάλα. Διαφορά στο επίπεδο. Λυπάμαι αλλά έτσι είναι. Μπορεί να είμαι εγώ το επόμενο θύμα. ;; Δεν ξέρω δεν το νομίζω πλέον. Αλλά εσείς τα βλέπατε και χαιρόσασταν όταν μου τα κάνανε.


Καληνύχτα σας λοιπόν

4 σχόλια:

  1. Μωρε και Μπεο ψηφιζαν κι αλλα πολλα κανανε και λεγανε αλλα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο δίκιο έχεις....!!!!
    Πιο σωστή προσέγγιση δεν θα μπορούσα να διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με καλύπτεις σχεδόν απόλυτα. Πόσταρέ το, όπου μπορείς.Προσωπικώς, περιμένω, να ανακοινώσει διακοπή Κυπέλλου και να μ' ακούσετε αύριο με νεύρα. Πολλά νεύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δίκιο έχεις....!!!!
    Πιο σωστή προσέγγιση δεν θα μπορούσα να διαβάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή