30 Μαρτίου 2016

Δραστικός περιορισμός εξόδων

Στο δραστικό περιορισμό των εξόδων για διασκέδαση, ένδυση-υπόδυση, τρόφιμα, διακοπές, αλλά και θέρμανση έχουν οδηγηθεί οι καταναλωτές εξαιτίας της κρίσης. Οκτώ στους δέκα έχουν μειώσει κι άλλο την κατανάλωση τον τελευταίο χρόνο, όπως προκύπτει από έρευνα του ΚΕΠΚΑ.
Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, το χρονικό διάστημα 29 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2016 είναι ότι το 88,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση, τον τελευταίο χρόνο.

Από αυτούς, που δήλωσαν ότι έχουν μειώσει την κατανάλωση, 82,1% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης, το 70,0% τη διασκέδαση, το 63,1% την αγορά τροφίμων, το 43,5% τις διακοπές, το 39,1% τη θέρμανση, το 36,5% τα καλλυντικά, το 35,8% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, το 35% τις μετακινήσεις, το 32,8% τον οικιακό εξοπλισμό, το 30,9% τα είδη προσωπικής υγιεινής το 30,7% τα είδη καθαριότητας σπιτιού, το 23,6% την υγεία, και το 20,3% την εκπαίδευση.Οι καταναλωτές, σε ποσοστό 48.3% χρησιμοποιούν την τιμή, ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων ενώ το 2015 το ποσοστό ήταν 37,7%. Το κριτήριο της ποιότητας το 2016 μειώθηκε από 32,6% σε 16,4%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου