Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Τι άλλη δικαιολογία θα βρείτε;

Για να δούμε τώρα τι άλλη δικαιολογία θα βρείτε παίχτες προπονητής διοίκηση και υποστηρικτές αυτών;

Τέρμα τα ψέματα, ξεγυμνωθείκατε όλοι σας. ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ . Ειλικρινά μη σώσει και περάσετε στο τελικό και να τερματίσετε τελευταίοι στα paly offs. Οι γελοίες δικαιολογίες που εμφανίστηκαν μετά την ξεφτυλιστική ήττα από τα σουβλάκια του κομπότη ότι προέχει να είμαστε ενωμένοι να μη χαλάσει το κλίμα πριν το κύπελλο και τα Play offs δεν περνάει. Όποιος μπει σε αυτή την διαδικασία λυπάμαι που το λέω αλλά είναι το λιγότερο φελλός. Τον φτύνουν και νομίζει ότι βρέχει.

Η χρονιά δεν σώζεται ούτε με το κύπελλο και τη δεύτερη θέση πλέον. Τα αυτονόητα που σας ζητούσαμε δηλαδή. Ξεφτυλιστίκατε όλοι σας. Ο κόσμος τρέχει παντού και σεις 1 χρόνο τον παίζεται ομαδικώς με μεγάλη επιτυχία. Μωρε μώρε , πειράτε 3 ντέρμπι και παπάρια μάντολες. Ομάδα με ρόστερ και προπονητή καθαρά για Β εθνική ή στην καλύτερη από θέσεις 7 έως 12.

Εμένα το ότι πήγανε 100 άτομα στο ξενοδοχείο δεν μου λέει τίποτα. Μάλιστα δείξατε και ενοχλημένοι κάποιοι. Επίσης τα δημοσιογραφικά φερέφωνα τρέξανε να βγάλουν ότι και καλά ο Μελισσαν1δης άστραψε και βρόντηξε και ότι εξαντλήθηκε η υπομονή του και θα πάρει μέτρα. Ντάξ μα_ _ κες κόψτε τα ναρκωτικά τουλάχιστον.

Έπρεπε να φάτε ξύλο για μένα για να καταλάβετε ...

Λυπάμαι που το λέω αλλά η χρονιά είναι αποτυχημένη 100% και βγείτε πάλι και πείτε μου ότι είμαι εμπαθείς και αρνητικός με όλους.

Ομάδα ΜΗΔΕΝ

Γήπεδο ΜΗΔΕΝ

Παίχτες ΜΗΔΕΝ

Προπονητής ΜΗΔΕΝΑΡΑ

Διοίκηση ΜΗΔΕΝ


Από καβούρια πολλά, ψέματα πολλά. Το μπούλο όλοι σας . Χέστηκα για τα λεφτά του Μελισσανίδη. Στην ομάδα δεν έριξε φράγκο. Όποιος μου αποδείξει το αντίθετο θα βγω να το πω.
 
Καληνύχτα στους παλαμάκιδες της διοίκησης που δυστυχώς κοιμούντε γιατί φοβούντε μην τον στενοχωρήσουν και μας φύγει ο ηγέτης. 

Περισσότερο από τον οπαδό δεν στενοχωριέται κανείς. Εγω σας πληρώνω και απαιτώ να με σέβεστε.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου