Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Η αναμονή για το Euro 2016

Πολύ πολύ γλυκιά η αναμονή για το Euro 2016.
Χρόνια τώρα, η αναμονή για κάθε Euro ή Mundial αποτελούσε μιαν απόλαυση. Τα προεόρτια.


Και, μα την αλήθεια, μες στα προεόρτια είναι και τα χαρτάκια και το τηλεοπτικό πρόγραμμα των αγώνων που το διαβάζεις και ... δεν το χορταίνεις, και τα περιοδικά - μπούσουλας που κυκλοφορούν με τις εφημερίδες. Δίχως αυτά ή έστω κάποια απ' αυτά ... δεν έχει νόημα. Τουλάχιστον για μένα, που είμαι μύστης του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου κι όχι  'άντε, πάμε να ντερλικώσουμε 7 πίτσες κι άμα δούμε και κάνα γκολ στο ριπλέι...'.
Δε με νοιάζει που η Εθνική μας δεν είναι στο πανηγύρι. Για να μην είναι ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕ. Κι άλλωστε στην προ Ρεχάγκελ εποχή, μια φορά πήγαμε, οπότε...
Λοιπόν: Παραδοσιακά είμαι με την Ιταλία, καθαρά λόγω γειτνίασης και μόνο.
Αν μου έλεγες τη μεγάλη μου συμπάθεια όμως, θα σού έλεγα ότι από τη δεκαετία του '80, είχα μια συμπάθεια στο Βέλγιο (ναι, τότε με Σίφο, Βερκότερεν, Κέλεμανς, Πφαφ κλπ.).
Και ξέρεις κάτι; Δίχως να είμαι οπαδός τους, αν μου έλεγες ξερά ποια ομάδα αξίζει βάσει ρόστερ να κάνει την έκπληξη, θα σού έλεγα άμεσα το ΒΕΛΓΙΟ. Για σκέψου: Κουρτουά, Βερμάελεν, Ντε Μπρόινε, Ντεμπελέ, Φελαϊνί, Λουκάκου, Ναινγκολάν, Αζάρ, Καράσκο κλπ. Σπουδαία φουρνιά. Αλλά, ναι, δεν παίζουν τα ρόστερ...
Καλή μας διασκέδαση !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου