Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Η Εκκλησία δε θα μείνει με σταυρωμένα χέρια

«Ο κίνδυνος του αφελληνισμού και του αποχριστιανισμού είναι φανερός πλέον»...

ieronimos-i-ekklisia-den-tha-mini-me-stavromena-cheria-s-afta-pou-lei-o-filis

«Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε τα δικά του χαρίσματα και εγώ έχω τα δικά μου. Δεν πιστεύω στα αίματα και στις συγκρούσεις. Δεν κάνω πίσω στις
αρχές μου. Θα βρω έστω και επικίνδυνο τρόπο για να υπερασπιστώ τις αρχές μου», τόνισε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στην εκπομπή «Ιστορίες» του «ΣΚΑΪ» και τον δημοσιογράφο Αλέξη Παπαχελά.


«Ο κίνδυνος του αφελληνισμού και του αντιχριστιανισμού είναι φανερός πλέον», συνέχισε. «Αυτά είναι θέματα που με συγκινούν και θα παλέψω για αυτά. Παρόλο που είμαι πικραμένος για λόγους ουσιαστικούς σέβομαι το έργο του κου Χριστόδουλου και η ιστορία θα δείξει ποιος είχε δίκιο. Δεν είναι του χαρακτήρα μου τα καλέσματα από μπαλκόνια.»



Η σχέση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και η κόντρα με το Νίκο Φίλη
Γνωριζόμαστε και πριν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ. Μέσα μου υπερισχύει το ειρηνικό παρά το πολεμικό. Αποφεύγουμε να έχουμε πάντα σχέσεις εκκλησίας και πολιτείας και να κάνουμε ουσιαστικές κουβέντες. Αν δεν καθοριστούν οι βάσεις συζήτησης δεν μπορούμε να κάνουμε καμία πραγματική κουβέντα».


Ο κ. Ιερώνυμος συνέχισε λέγοντας πως «σ’ ένα κήρυγμα μου είπα ότι το λάθος για τα μνημόνια είναι ότι τα κόμματα δεν κατάφεραν να κάνουν ένα τοίχος όλοι μαζί. Υπερκομματικό τοίχος και να πήγαιναν όλοι στις Βρυξέλες και να έλεγαν δεν θα περάσουν αυτά τα μέτρα».


Και Συνέχισε «δυστυχώς ο κος φίλης είναι ένας προβληματικός άνθρωπος, είναι ασυνεπής στις σχέσεις του και στα λόγια του. Οπότε από μία τέτοια σχέση δεν θα υπήρχαν καλοί καρποί.


«Είτε κάποιος είναι κομμουνιστής είτε είναι αριστερός, ποιος λέει πως θα έπρεπε να έχει λόγο για τα εκκλησιαστικά θέματα. Υπάρχει σύγχυση ρόλων και αρμοδιοτήτων. Ο Κος φίλης θέλει να ορίσει τι θα διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία. Η εκκλησία δεν πρέπει να έχει άποψη όταν βλέπουμε τα πάντα να καταρρέουν; Έστω για τα θρησκευτικά. Δεν μπορεί να έχει θέση στο περιεχόμενο των διδασκαλιών το κράτος. Τι θα πουν για το κοράνι για παράδειγμα;», αναρωτήθηκε ο αρχιεπίσκοπος.


«Η άποψη μου είναι να γίνει επιτροπή της εκκλησίας και επιτροπή της εκκλησίας και να συζητήσουν ουσιαστικά. Η χρονιά να προχωρήσει όπως τις προηγούμενες και να συνεργαστούν οι δύο επιτροπές μέχρι να φανούν οι καρποί αυτής της συνεργασίας».


Ωστόσο ο κ. Ιερώνυμος τόνισε με νόημα πως «η εκκλησία δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια στις ακραίες απόψεις που εκφράζονται για αυτήν».



Πηγή: http://www.greek-inews.gr/2016/11/ieronimos-i-ekklisia-den-tha-mini-me-stavromena-cheria-s-afta-pou-lei-o-filis.html#ixzz4OpV7L08h

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου