18 Ιανουαρίου 2017

Πώς να σταματήσεις το λόξυγκα

Ο λόξυγκας φαίνεται να έρχεται πάντα στις πιο ακατάλληλες στιγμές, όπως όταν είσαι σε κάποια συνέντευξη για δουλειά ή στο πρώτο σου ραντεβού, όπου η κάθε σου κίνηση φαίνεται να ενισχύεται επί δέκα.
Αν και θα μπορούσες να πάρεις βαθιές αναπνοές μέσα σε μια χάρτινη σακούλα ή να βάλεις ένα φίλο σου να σε τρομάξει, υπάρχει ένας πολύ πιο διακριτικός τρόπος για να σταματήσεις το λόξυγκα.

Τι να κάνεις: 
Κάθισε ήρεμα και συγκεντρώσου (πραγματικά συγκεντρώσου) στο πότε θα σου έλθει ο επόμενος σπασμός του λόξιγκα. Προσπάθησε όσο μπορείς να προβλέψεις τον επόμενο σπασμό. Ναι, με τα μάτια κλειστά… συνέχισε να σκέφτεσαι για τον επόμενο σπασμό… και συνέχισε να σκέφτεσαι για τον επόμενο σπασμό… και συνέχισε να σκέφτεσαι για τον επόμενο σπασμό… και στη συνέχεια; Γλυκιάανακούφιση. Ολόξυγκαςέφυγε!

Γιατί δουλεύει: 
Βασικά, δημιουργείς την αναγκαία (και αποτελεσματική) απόσπαση της προσοχής σου (ακριβώς όπως όταν σε τρομάζουν) που κάνει το λόξυγκα να φεύγει γρήγορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου