20 Μαΐου 2017

Το VEVO θέλει να γίνει ένα νέο MTV

Η Vevo, η υπηρεσία μουσικών βίντεο με εκατομμύρια συνδρομητές στο YouTube, ετοιμάζει το πέρασμά της στην τηλεόραση.Η εταιρεία κυκλοφόρησε σήμερα μια εφαρμογή για το tvOS, την τηλεόραση της Apple, με στόχο να προσφέρει μουσικά βίντεο προσαρμοσμένα στις επιθυμίες του χρήστη και πρωτογενές περιεχόμενο. Η κίνηση έρχεται καθώς η υπηρεσία βλέπει ταχεία ανάπτυξη στην τηλεόραση σε σύγκριση με τον υπολογιστή και τα κινητά.

Το επανασχεδιασμένο TVOS της Vevo είναι μια εξέλιξη της εφαρμογής που έφτιαξε η εταιρία το 2016. Με αυτήν την έκδοση, η εφαρμογή προβάλλει περισσότερο το περιεχόμενο των καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένων μουσικών βίντεο, καθώς και τις εκπομπές του Vevo. Επιπλέον, η εφαρμογή συνεχίζει να μαθαίνει από το χρήστη και προσφέρει επιλεγμένες λίστες αναπαραγωγής ανάλογα με το γούστο των ανθρώπων που παρακολουθούν τη μουσική.

Σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων, των υπολογιστών, του YouTube και των συνδεδεμένων τηλεοράσεων, το Vevo βλέπει 23 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο ανά μήνα. Ωστόσο, η τηλεόραση είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα για την υπηρεσία. Σύμφωνα με το Vevo, η εταιρεία είδε αύξηση τηλεθέασης κατά 58% στην τηλεόραση μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2016 και του 1ου τριμήνου του. Περισσότερο από αυτό, οι χρήστες της τηλεόρασης τείνουν να παραμένουν για περίπου 80 λεπτά βλέποντας μόνο μουσικά βίντεο.

Η νέα εφαρμογή tvOS του Vevo θα κυκλοφορήσει την Κυριακή στο App Store. Οι εφαρμογές για Roku, FireTV, PS4, τηλεοράσεις Samsung και Xbox One θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου