Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Μαρία Χούκλη: Ο καρκίνος σε αλλάζει

Η Μαρία Χούκλη μίλησε για τη δική της εμπειρία και έστειλε το δικό της δυνατό μήνυμα για την ασθένεια.


Ανάμεσα σε άλλα συγκλονιστικά, η κυρία Χούκλη αποκάλυψε ότι ακόμα και σήμερα, 17 χρόνια μετά την περιπέτειά της, έχει αγωνία όταν πάει να κάνει εξετάσεις και τόνισε ότι «Ο καρκίνος σε αλλάζει, και προς το καλύτερο και προς το χειρότερο. Μαθαίνεις, όμως, να εκτιμάς τα καλά πράγματα. Θυμάμαι έκλαιγα για ώρες. Φρόντισα, όμως, να μην κλειστώ στο σπίτι μου. Να μη νιώσω άρρωστη ακόμη και όταν ήμουν πολύ άρρωστη. Γιατί πίστευα με αυτό τον τρόπο ότι κοροϊδεύω τον καρκίνο. Συνέχισα κανονικά την επαγγελματική μου δραστηριότητα και την κοινωνική μου ζωή. Δεν ήταν καθόλου εύκολο. Δεκαεπτά χρόνια πέρασαν και ακόμη είμαι αγχωμένη όταν έρχεται η ώρα για το τσεκ απ. Στο μυαλό μας να μην έχουμε την εντύπωση ότι καρκίνος ίσον θάνατος. Δεν είναι έτσι», είπε χαρακτηριστικά.