Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Πλήρωσε τα χρέη τους και καθάρισε , γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..



Δεν τους έριξε στη Γ Εθνική, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

5 Χρόνια βάζει λεφτά, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Λεφτά δικά του και όχι μόνο των χορηγών, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Δεν έταξε παιχταράδες  , γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Δεν έταξε γήπεδο, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου.. 

Γιατί βγαίνει μπροστά ο ίδιος και φαίνεται, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Γιατί έστω και την τελευταία στιγμή των μεταγραφών  το πήρε πάνω το προσωπικά, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Γιατί τέτοιες κινήσεις ανεβάζουν το επίπεδο και το prestige της ομάδος , γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Γιατί  φτιάχνει τον κόσμο του  και λειτουργεί ανταποδοτικά, γι αυτό είναι πιο μάγκας ο Ιβάν από σένα Δημήτρη μου..

Έχω , έχουμε απαιτήσεις από σένα Δημήτρη μου . όχι μόνο εσύ από εμάς. ότι ζήτησες έγινε Δημήτρη μου. Γ Εθνική και μούγκα όλοι . Μούγκα όλοι.

Τον Βάτραχο Γενικό Αρχηγό . Μούγκα όλοι Δημήτρη μου.

Διαρκείας ήθελες Δημήτρη μου ; Διαρκείας 3 χρόνια ο κόσμος. Ο κόσμος δεν έταξε όμως. Βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη χωρίς να σου έχει πει πότε να να γίνει το δικό του χατήρι.

Στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ αν έχει 7-8 χιλιάδες αντί 25 χιλιάδες μην αναρωτηθείς γιατί.

Τρέξε τώρα να πάρεις κάνα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ , ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ, ΣΑΜΑΡΑ να γελάνε και τα τσιμέντα. Ότι πέταξαν οι άλλοι τα αποφάγια δηλαδή να τα φαμε εμείς.

Άντε τώρα καιρός είναι και άργησε κιόλας να είναι πρώτο θέμα το ΓΗΠΕΔΟ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ στις εφημερίδες και στα site για να ξεκαρφωθεί ο κόσμος. Το έχουμε μάθει καλά


ΚΡΙΜΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου