Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Απόσπασμα δηλώσεων ΝΤΑΛΑΡΑ

Από το vima.gr

Εχετε ζηλέψει ποτέ τραγουδιστή;
 «Πολύ! Και Ελληνες και ξένους. Οι τραγουδιστές οι καλοί υπάρχουν για να τους ζηλεύεις. Αν δεν τους ζηλεύεις, κάτι δεν πάει καλά... Εγώ ζηλεύω τις καλές φωνές εκείνων που ξεκινήσαμε μαζί. Μέσα σε αυτούς είναι ο Πάριος, η Γαλάνη, η Αλεξίου, ο Μητσιάς, η Γλυκερία, η Βιτάλη, η Αλκηστις. Μιλάω μόνο για εκείνους που ξεκινήσαμε μαζί, δεν λέω π.χ. για τη Φαραντούρη, την οποία τιμώ, αγαπώ και θαυμάζω».

Από τη δική σας παρέα ποιες είναι οι πιο αγαπημένες σας φωνές;
 «Η αγαπημένη μου τραγουδίστρια από τη δική μας παρέα είναι η Χαρούλα, και ήταν από πάντα, από την πρώτη μέρα που την άκουσα. Είναι αξεπέραστη για τη μαγεία και για την πολύχρωμη και πολυσήμαντη φωνή που έχει, ανθρώπινη φωνή με πολύ καλά στοιχεία. Είναι αξεπέραστη στην ψυχή μου για την ωραιότητα της φωνής της. Και από τους άνδρες είναι ο Πάριος. Ο Πάριος είναι μια από τις σπουδαιότερες φωνές που ακούστηκαν ποτέ. Ακόμη και σε σύγκριση και με άλλες, σπουδαίες φωνές ξένων, η φωνή του είναι γεωμετρικά καλύτερη. Δεν είναι καλύτερος από τον Χούλιο Ιγκλέσιας απλά, όπως έχει λεχθεί. Ο Πάριος φωνητικά είναι καλύτερος κι από τον Ελβις Πρίσλεϊ».


Για πολλούς άλλους, πάντως, εσείς είστε η μεγαλύτερη ελληνική φωνή. Και επίσης έχετε χαρακτηριστεί «απόλυτος επαγγελματίας».
 «Ωχ...».


Γιατί, δεν είστε; 
«Οχι αυτό, ρε παιδί μου, όχι αυτό. Εγώ είμαι ερασιτέχνης. Δεν θέλω να είμαι επαγγελματίας. Οι άνθρωποι σε αποκαλούν "επαγγελματία" επειδή είσαι στην ώρα σου. Εγώ, βέβαια, είμαι στην ώρα μου. Αλλά αυτό με κάνει επαγγελματία;».
Φυσικά. «Είμαι καλός οδηγός επειδή σταματάω στο κίτρινο φανάρι;».


Ναι. «Αυτός είναι ένας προσδιορισμός ευκολίας. Δεν είμαι επαγγελματίας για αυτό. Είμαι καλός οδηγός. Το ανάλογο ισχύει και για τη μουσική».


Τι είστε, λοιπόν; 
«Είμαι ένας καλός μουσικός, λίγο χαζός με τις εμμονές μου, ένας ηλίθιος ρομαντικός ο οποίος κυνηγάει την ουτοπία, τρέχει στην Κύπρο γιατί πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει, κάνει τραγούδια σε ποιήματα των κυπρίων ποιητών, συμμετέχει στις συναυλίες αλληλεγγύης από παιδάκι και διατηρεί ζωντανό τον έρωτά του για τη μουσική».


Ολοι έχουμε πει κάποια στιγμή «θα τα παρατήσω όλα και θα φύγω». Εσείς το έχετε πει;
 «Δεν το έχω πει, γιατί θα σταματήσω όταν δεν θα μπορώ να τραγουδάω όπως θέλω εγώ».


Νομίζω ότι έχετε κάνει πάνω από 70 δίσκους... 
«Εβδομήντα; Οχι, βέβαια. Εκατόν είκοσι εννοείτε! Και μάλιστα αν λάβετε υπόψη σας τις διαφορετικές εκδοχές, τις συμμετοχές, τις συλλογές, διαφορετικές εκδόσεις ανά χώρα, υπάρχουν συνολικά 480 δίσκοι μου που κυκλοφορούν σε όλον τον κόσμο, από την Ισπανία έως τη Μαλαισία. Μου τους έφερε ένας τούρκος συλλέκτης, γιατρός, ο οποίος αγαπάει την Ελλάδα και έρχεται συχνά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου