13 Μαρτίου 2017

Οι πρώτες κυλιόμενες σκάλες

Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά στο μετρό, σε εμπορικά κέντρα, σε αεροδρόμια και 
 
 
 
ξενοδοχεία. Οι κυλιόμενες σκάλες είναι μια εφεύρεση που προέρχεται, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικοί, από την αρχαιότητα. Μέσα στην πυραμίδα της Γκίζας, υπήρχε ειδικός μηχανισμός που διευκόλυνε την μετακίνηση εντός του χώρου. Πάνω σε αυτόν τον μηχανισμό στηρίχθηκε ο Νέιθαν Έιμς, το 1859, όταν κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την πατέντα της κυλιόμενης σκάλας. Στάθηκε όμως πολύ άτυχος, αφού έναν χρόνο αργότερα πέθανε. Εκείνο που άφησε πίσω ήταν οι οδηγίες κατασκευής για την «Περιστρεφόμενη Σκάλα». Την ευκαιρία άρπαξε ο Τζέσε Ρένο, ο οποίος κατοχύρωσε τον σχεδιασμό του «αέναου μεταφορέα ή ανελκυστήρα», όπως είχε μετονομάσει την κατασκευή. Πέντε χρόνια αργότερα, το μόνο που είχε καταφέρει ήταν να το παρουσιάσει ως παιχνίδι ψυχαγωγίας σε λούνα παρκ της Νέας Υόρκης. Μέσα στην επόμενη δεκαετία ο Τζόρτζ Γουΐλερ, κατάφερε να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό της πρώτης κυλιόμενης σκάλας, ως μέσο μεταφοράς και διευκόλυνσης των πολιτών. Επρόκειτο για μια επίπεδη κυλιόμενη επιφάνεια, που θα επέτρεπε στον κόσμο να στέκεται όρθιος, ενώ θα κινείτο μεταξύ των ορόφων Την σκυτάλη πήρε ο αποφασισμένος Τσαρλς Σιμπέργκερ το 1898, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να εντάξει την εφεύρεση στην Elevator Company Otis. Σε αυτόν «πιστώθηκε» και η ονομασία «κυλιόμενη» – ένας συνδυασμός της λέξης σκάλα στα λατινικά «scala» και της λέξης ασανσέρ «elevator» (escalator). Εκείνος που έκανε το μεγάλο βήμα, όμως ήταν ο γάλλος κατασκευαστής Πιάτ. Τοποθέτησε την πρώτη κυλιόμενη σκάλα στις 16 Νοεμβρίου 1898, στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου και ήταν η πρώτη στη Βρετανία. Ένας δερμάτινος ιμάντας από 224 κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους, με ανοδική κατεύθυνση. Ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα λειτουργίας της κυλιόμενης σκάλας, μπροστά στην νέα εφεύρεση, σάστισε και εκνευρίστηκε Μάλιστα, σημειώθηκαν τόσοι πολλοί τραυματισμοί, ώστε οι υπεύθυνοι στο τέλος της «διαδρομής» έβαλαν υπαλλήλους να κερνούν κονιάκ και αμύγδαλα, ως ένδειξη συγνώμης για την ταλαιπωρία. Οι εφημερίδες της εποχής περιέγραψαν τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες ως αξιόλογο υποκατάστατο του, κάπως απαρχαιωμένου, ανελκυστήρα, ενώ την πρώτη τους βόλτα πάνω σε αυτές την χαρακτήρισαν συναρπαστική. Συνέστησαν μάλιστα να υπάρχουν σε κτίρια που κινείται μαζικά ο κόσμος, όπως ξενοδοχεία, αποθήκες, σιδηροδρομικοί σταθμοί και δημόσια κτήρια. Οι κυλιόμενες σκάλες στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης Σήμερα οι μεγαλύτερες κυλιόμενες σκάλες, βρίσκονται στο πολυτελές μετρό της Αγίας Πετρούπολης με μήκος 137 μέτρα και ύψος τουλάχιστον 68 μέτρα....




Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-protes-kiliomenes-skales-se-diasimo-polikatastima-opou-polli-christes-travmatizontan-ke-tous-kernagan-koniak-ke-amigdala-gia-na-xeperasoun-tin-taleporia/
Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά στο μετρό, σε εμπορικά κέντρα, σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Οι κυλιόμενες σκάλες είναι μια εφεύρεση που προέρχεται, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικοί, από την αρχαιότητα. Μέσα στην πυραμίδα της Γκίζας, υπήρχε ειδικός μηχανισμός που διευκόλυνε την μετακίνηση εντός του χώρου. Πάνω σε αυτόν τον μηχανισμό στηρίχθηκε ο Νέιθαν Έιμς, το 1859, όταν κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την πατέντα της κυλιόμενης σκάλας. Στάθηκε όμως πολύ άτυχος, αφού έναν χρόνο αργότερα πέθανε. Εκείνο που άφησε πίσω ήταν οι οδηγίες κατασκευής για την «Περιστρεφόμενη Σκάλα». Την ευκαιρία άρπαξε ο Τζέσε Ρένο, ο οποίος κατοχύρωσε τον σχεδιασμό του «αέναου μεταφορέα ή ανελκυστήρα», όπως είχε μετονομάσει την κατασκευή. Πέντε χρόνια αργότερα, το μόνο που είχε καταφέρει ήταν να το παρουσιάσει ως παιχνίδι ψυχαγωγίας σε λούνα παρκ της Νέας Υόρκης. Μέσα στην επόμενη δεκαετία ο Τζόρτζ Γουΐλερ, κατάφερε να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό της πρώτης κυλιόμενης σκάλας, ως μέσο μεταφοράς και διευκόλυνσης των πολιτών. Επρόκειτο για μια επίπεδη κυλιόμενη επιφάνεια, που θα επέτρεπε στον κόσμο να στέκεται όρθιος, ενώ θα κινείτο μεταξύ των ορόφων Την σκυτάλη πήρε ο αποφασισμένος Τσαρλς Σιμπέργκερ το 1898, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να εντάξει την εφεύρεση στην Elevator Company Otis. Σε αυτόν «πιστώθηκε» και η ονομασία «κυλιόμενη» – ένας συνδυασμός της λέξης σκάλα στα λατινικά «scala» και της λέξης ασανσέρ «elevator» (escalator). Εκείνος που έκανε το μεγάλο βήμα, όμως ήταν ο γάλλος κατασκευαστής Πιάτ. Τοποθέτησε την πρώτη κυλιόμενη σκάλα στις 16 Νοεμβρίου 1898, στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου και ήταν η πρώτη στη Βρετανία. Ένας δερμάτινος ιμάντας από 224 κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους, με ανοδική κατεύθυνση. Ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα λειτουργίας της κυλιόμενης σκάλας, μπροστά στην νέα εφεύρεση, σάστισε και εκνευρίστηκε Μάλιστα, σημειώθηκαν τόσοι πολλοί τραυματισμοί, ώστε οι υπεύθυνοι στο τέλος της «διαδρομής» έβαλαν υπαλλήλους να κερνούν κονιάκ και αμύγδαλα, ως ένδειξη συγνώμης για την ταλαιπωρία. Οι εφημερίδες της εποχής περιέγραψαν τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες ως αξιόλογο υποκατάστατο του, κάπως απαρχαιωμένου, ανελκυστήρα, ενώ την πρώτη τους βόλτα πάνω σε αυτές την χαρακτήρισαν συναρπαστική. Συνέστησαν μάλιστα να υπάρχουν σε κτίρια που κινείται μαζικά ο κόσμος, όπως ξενοδοχεία, αποθήκες, σιδηροδρομικοί σταθμοί και δημόσια κτήρια. Οι κυλιόμενες σκάλες στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης Σήμερα οι μεγαλύτερες κυλιόμενες σκάλες, βρίσκονται στο πολυτελές μετρό της Αγίας Πετρούπολης με μήκος 137 μέτρα και ύψος τουλάχιστον 68 μέτρα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-protes-kiliomenes-skales-se-diasimo-polikatastima-opou-polli-christes-travmatizontan-ke-tous-kernagan-koniak-ke-amigdala-gia-na-xeperasoun-tin-taleporia/
Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά στο μετρό, σε εμπορικά κέντρα, σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Οι κυλιόμενες σκάλες είναι μια εφεύρεση που προέρχεται, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικοί, από την αρχαιότητα. Μέσα στην πυραμίδα της Γκίζας, υπήρχε ειδικός μηχανισμός που διευκόλυνε την μετακίνηση εντός του χώρου. Πάνω σε αυτόν τον μηχανισμό στηρίχθηκε ο Νέιθαν Έιμς, το 1859, όταν κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την πατέντα της κυλιόμενης σκάλας. Στάθηκε όμως πολύ άτυχος, αφού έναν χρόνο αργότερα πέθανε. Εκείνο που άφησε πίσω ήταν οι οδηγίες κατασκευής για την «Περιστρεφόμενη Σκάλα». Την ευκαιρία άρπαξε ο Τζέσε Ρένο, ο οποίος κατοχύρωσε τον σχεδιασμό του «αέναου μεταφορέα ή ανελκυστήρα», όπως είχε μετονομάσει την κατασκευή. Πέντε χρόνια αργότερα, το μόνο που είχε καταφέρει ήταν να το παρουσιάσει ως παιχνίδι ψυχαγωγίας σε λούνα παρκ της Νέας Υόρκης. Μέσα στην επόμενη δεκαετία ο Τζόρτζ Γουΐλερ, κατάφερε να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό της πρώτης κυλιόμενης σκάλας, ως μέσο μεταφοράς και διευκόλυνσης των πολιτών. Επρόκειτο για μια επίπεδη κυλιόμενη επιφάνεια, που θα επέτρεπε στον κόσμο να στέκεται όρθιος, ενώ θα κινείτο μεταξύ των ορόφων Την σκυτάλη πήρε ο αποφασισμένος Τσαρλς Σιμπέργκερ το 1898, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να εντάξει την εφεύρεση στην Elevator Company Otis. Σε αυτόν «πιστώθηκε» και η ονομασία «κυλιόμενη» – ένας συνδυασμός της λέξης σκάλα στα λατινικά «scala» και της λέξης ασανσέρ «elevator» (escalator). Εκείνος που έκανε το μεγάλο βήμα, όμως ήταν ο γάλλος κατασκευαστής Πιάτ. Τοποθέτησε την πρώτη κυλιόμενη σκάλα στις 16 Νοεμβρίου 1898, στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου και ήταν η πρώτη στη Βρετανία. Ένας δερμάτινος ιμάντας από 224 κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους, με ανοδική κατεύθυνση. Ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα λειτουργίας της κυλιόμενης σκάλας, μπροστά στην νέα εφεύρεση, σάστισε και εκνευρίστηκε Μάλιστα, σημειώθηκαν τόσοι πολλοί τραυματισμοί, ώστε οι υπεύθυνοι στο τέλος της «διαδρομής» έβαλαν υπαλλήλους να κερνούν κονιάκ και αμύγδαλα, ως ένδειξη συγνώμης για την ταλαιπωρία. Οι εφημερίδες της εποχής περιέγραψαν τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες ως αξιόλογο υποκατάστατο του, κάπως απαρχαιωμένου, ανελκυστήρα, ενώ την πρώτη τους βόλτα πάνω σε αυτές την χαρακτήρισαν συναρπαστική. Συνέστησαν μάλιστα να υπάρχουν σε κτίρια που κινείται μαζικά ο κόσμος, όπως ξενοδοχεία, αποθήκες, σιδηροδρομικοί σταθμοί και δημόσια κτήρια. Οι κυλιόμενες σκάλες στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης Σήμερα οι μεγαλύτερες κυλιόμενες σκάλες, βρίσκονται στο πολυτελές μετρό της Αγίας Πετρούπολης με μήκος 137 μέτρα και ύψος τουλάχιστον 68 μέτρα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-protes-kiliomenes-skales-se-diasimo-polikatastima-opou-polli-christes-travmatizontan-ke-tous-kernagan-koniak-ke-amigdala-gia-na-xeperasoun-tin-taleporia/
Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά στο μετρό, σε εμπορικά κέντρα, σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Οι κυλιόμενες σκάλες είναι μια εφεύρεση που προέρχεται, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικοί, από την αρχαιότητα. Μέσα στην πυραμίδα της Γκίζας, υπήρχε ειδικός μηχανισμός που διευκόλυνε την μετακίνηση εντός του χώρου. Πάνω σε αυτόν τον μηχανισμό στηρίχθηκε ο Νέιθαν Έιμς, το 1859, όταν κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την πατέντα της κυλιόμενης σκάλας. Στάθηκε όμως πολύ άτυχος, αφού έναν χρόνο αργότερα πέθανε. Εκείνο που άφησε πίσω ήταν οι οδηγίες κατασκευής για την «Περιστρεφόμενη Σκάλα». Την ευκαιρία άρπαξε ο Τζέσε Ρένο, ο οποίος κατοχύρωσε τον σχεδιασμό του «αέναου μεταφορέα ή ανελκυστήρα», όπως είχε μετονομάσει την κατασκευή. Πέντε χρόνια αργότερα, το μόνο που είχε καταφέρει ήταν να το παρουσιάσει ως παιχνίδι ψυχαγωγίας σε λούνα παρκ της Νέας Υόρκης. Μέσα στην επόμενη δεκαετία ο Τζόρτζ Γουΐλερ, κατάφερε να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό της πρώτης κυλιόμενης σκάλας, ως μέσο μεταφοράς και διευκόλυνσης των πολιτών. Επρόκειτο για μια επίπεδη κυλιόμενη επιφάνεια, που θα επέτρεπε στον κόσμο να στέκεται όρθιος, ενώ θα κινείτο μεταξύ των ορόφων Την σκυτάλη πήρε ο αποφασισμένος Τσαρλς Σιμπέργκερ το 1898, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να εντάξει την εφεύρεση στην Elevator Company Otis. Σε αυτόν «πιστώθηκε» και η ονομασία «κυλιόμενη» – ένας συνδυασμός της λέξης σκάλα στα λατινικά «scala» και της λέξης ασανσέρ «elevator» (escalator). Εκείνος που έκανε το μεγάλο βήμα, όμως ήταν ο γάλλος κατασκευαστής Πιάτ. Τοποθέτησε την πρώτη κυλιόμενη σκάλα στις 16 Νοεμβρίου 1898, στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου και ήταν η πρώτη στη Βρετανία. Ένας δερμάτινος ιμάντας από 224 κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους, με ανοδική κατεύθυνση. Ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα λειτουργίας της κυλιόμενης σκάλας, μπροστά στην νέα εφεύρεση, σάστισε και εκνευρίστηκε Μάλιστα, σημειώθηκαν τόσοι πολλοί τραυματισμοί, ώστε οι υπεύθυνοι στο τέλος της «διαδρομής» έβαλαν υπαλλήλους να κερνούν κονιάκ και αμύγδαλα, ως ένδειξη συγνώμης για την ταλαιπωρία. Οι εφημερίδες της εποχής περιέγραψαν τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες ως αξιόλογο υποκατάστατο του, κάπως απαρχαιωμένου, ανελκυστήρα, ενώ την πρώτη τους βόλτα πάνω σε αυτές την χαρακτήρισαν συναρπαστική. Συνέστησαν μάλιστα να υπάρχουν σε κτίρια που κινείται μαζικά ο κόσμος, όπως ξενοδοχεία, αποθήκες, σιδηροδρομικοί σταθμοί και δημόσια κτήρια. Οι κυλιόμενες σκάλες στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης Σήμερα οι μεγαλύτερες κυλιόμενες σκάλες, βρίσκονται στο πολυτελές μετρό της Αγίας Πετρούπολης με μήκος 137 μέτρα και ύψος τουλάχιστον 68 μέτρα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-protes-kiliomenes-skales-se-diasimo-polikatastima-opou-polli-christes-travmatizontan-ke-tous-kernagan-koniak-ke-amigdala-gia-na-xeperasoun-tin-taleporia/
Τις χρησιμοποιούμε καθημερινά στο μετρό, σε εμπορικά κέντρα, σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Οι κυλιόμενες σκάλες είναι μια εφεύρεση που προέρχεται, όπως υποστηρίζουν οι ιστορικοί, από την αρχαιότητα. Μέσα στην πυραμίδα της Γκίζας, υπήρχε ειδικός μηχανισμός που διευκόλυνε την μετακίνηση εντός του χώρου. Πάνω σε αυτόν τον μηχανισμό στηρίχθηκε ο Νέιθαν Έιμς, το 1859, όταν κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας την πατέντα της κυλιόμενης σκάλας. Στάθηκε όμως πολύ άτυχος, αφού έναν χρόνο αργότερα πέθανε. Εκείνο που άφησε πίσω ήταν οι οδηγίες κατασκευής για την «Περιστρεφόμενη Σκάλα». Την ευκαιρία άρπαξε ο Τζέσε Ρένο, ο οποίος κατοχύρωσε τον σχεδιασμό του «αέναου μεταφορέα ή ανελκυστήρα», όπως είχε μετονομάσει την κατασκευή. Πέντε χρόνια αργότερα, το μόνο που είχε καταφέρει ήταν να το παρουσιάσει ως παιχνίδι ψυχαγωγίας σε λούνα παρκ της Νέας Υόρκης. Μέσα στην επόμενη δεκαετία ο Τζόρτζ Γουΐλερ, κατάφερε να ολοκληρώσει τον σχεδιασμό της πρώτης κυλιόμενης σκάλας, ως μέσο μεταφοράς και διευκόλυνσης των πολιτών. Επρόκειτο για μια επίπεδη κυλιόμενη επιφάνεια, που θα επέτρεπε στον κόσμο να στέκεται όρθιος, ενώ θα κινείτο μεταξύ των ορόφων Την σκυτάλη πήρε ο αποφασισμένος Τσαρλς Σιμπέργκερ το 1898, ο οποίος ήταν ο πρώτος που σκέφτηκε να εντάξει την εφεύρεση στην Elevator Company Otis. Σε αυτόν «πιστώθηκε» και η ονομασία «κυλιόμενη» – ένας συνδυασμός της λέξης σκάλα στα λατινικά «scala» και της λέξης ασανσέρ «elevator» (escalator). Εκείνος που έκανε το μεγάλο βήμα, όμως ήταν ο γάλλος κατασκευαστής Πιάτ. Τοποθέτησε την πρώτη κυλιόμενη σκάλα στις 16 Νοεμβρίου 1898, στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου και ήταν η πρώτη στη Βρετανία. Ένας δερμάτινος ιμάντας από 224 κομμάτια συνδεδεμένα μεταξύ τους, με ανοδική κατεύθυνση. Ο κόσμος που βρέθηκε την πρώτη μέρα λειτουργίας της κυλιόμενης σκάλας, μπροστά στην νέα εφεύρεση, σάστισε και εκνευρίστηκε Μάλιστα, σημειώθηκαν τόσοι πολλοί τραυματισμοί, ώστε οι υπεύθυνοι στο τέλος της «διαδρομής» έβαλαν υπαλλήλους να κερνούν κονιάκ και αμύγδαλα, ως ένδειξη συγνώμης για την ταλαιπωρία. Οι εφημερίδες της εποχής περιέγραψαν τις πρώτες κυλιόμενες σκάλες ως αξιόλογο υποκατάστατο του, κάπως απαρχαιωμένου, ανελκυστήρα, ενώ την πρώτη τους βόλτα πάνω σε αυτές την χαρακτήρισαν συναρπαστική. Συνέστησαν μάλιστα να υπάρχουν σε κτίρια που κινείται μαζικά ο κόσμος, όπως ξενοδοχεία, αποθήκες, σιδηροδρομικοί σταθμοί και δημόσια κτήρια. Οι κυλιόμενες σκάλες στο μετρό της Αγίας Πετρούπολης Σήμερα οι μεγαλύτερες κυλιόμενες σκάλες, βρίσκονται στο πολυτελές μετρό της Αγίας Πετρούπολης με μήκος 137 μέτρα και ύψος τουλάχιστον 68 μέτρα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-protes-kiliomenes-skales-se-diasimo-polikatastima-opou-polli-christes-travmatizontan-ke-tous-kernagan-koniak-ke-amigdala-gia-na-xeperasoun-tin-taleporia/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου